Suport general Decathlon contact telefonic si reclamtii

Decathlon este un site de comert online care ofera o gama larga de produse destinate sportivilor si amatorilor de miscare, precum si echipamente pentru diverse activitati in aer liber. Decathlon Romania este o extensie a brandului international care activeaza in domeniul articolelor sportive, avand o prezenta puternica pe piata din Romania, atat online cat si prin magazine fizice.

Contact Decathlon

Website: www.decathlon.ro
E-mail: [email protected]
Telefon: 0232 206 100

Program Decathlon

Luni 09:00 – 21:00
Marti 09:00 – 21:00
Miercuri 09:00 – 21:00
Joi 09:00 – 21:00
Vineri 09:00 – 21:00
Sambata 09:00 – 21:00
Duminica 09:00 – 20:00

Magazine Decathlon

Iasi

+40232206100
Era Shopping Park, Sos. Pacurari nr.121,, 700545 Iasi

Suceava

+40330100374
Calea Unirii, nr. 27B, 720018 Suceava

Brasov

+40268336500
Zaharia Stancu Nr. 2A, 500167 Brasov

Piatra Neamt

+40377702423
Galleria Mall, Strada Plaiesului 2,, 610190 Piatra Neamt

Bistrita

+40377702725
Calea Moldovei, Nr.13A, 420096 Bistrita

Cluj

+40364100140
CENTRUL COMERCIAL VIVO, COMUNA FLORESTI, STR. AVRAM IANCU NR. 492-500 407280 CLUJ,, 407280 Cluj-Napoca

Service center Bucuresti

+40212084199
Strada Sinaia 53, Stefanestii de Jos 077175, 077175 Bucharest

Timisoara

+40356100061
Str. Stefan Procopiu nr.1,, 300110 Timisoara

Deva

+40371472840
Calea Zarandului 87, 330182 Deva

Sediu Decathlon

Militari Shopping, Bulevardul Iuliu Maniu nr. 546-560, 060032 Bucuresti

Reclamatii Decathlon

E-mail: [email protected]
Telefon: 0232 206 100

FAQ (Intrebari frecvente)

Cum se returneaza un produs Marketplace?
Produsele cumparate de pe Marketplace se pot returna direct prin intermediul platformei Decathlon. Procesul de retur presupune accesarea contului tau, completarea unui formular de retur si trimiterea produsului la adresa indicata de catre Decathlon. Returul poate fi efectuat si in magazinele fizice Decathlon, daca produsul indeplineste conditiile pentru returnare​.

Ce fac daca nu am primit produsele Marketplace?
Daca nu ai primit produsele din Marketplace, trebuie sa contactezi serviciul de suport Decathlon la adresa de email [email protected] sau prin telefon (021) 204 47 43. De asemenea, poti urmari starea comenzii tale prin contul tau de client pe site-ul Decathlon​.

Ce pot face daca returul meu nu a fost efectuat?
In cazul in care returul nu a fost efectuat, trebuie sa te asiguri ca ai urmat corect pasii din procesul de retur si ca produsul respecta conditiile de returnare (ex. sa fie in stare buna si sa aiba etichetele intacte). Daca intampini probleme, poti contacta serviciul de suport Decathlon pentru asistenta suplimentara​.

Care este timpul de livrare pentru produsele partenere Decathlon?
Timpul de livrare pentru produsele partenere poate varia, dar, in general, acestea sunt livrate in termen de 2-5 zile lucratoare, in functie de locatia ta si disponibilitatea produsului​.

Pot plati si produsele partenere cu un card cadou?
Da, produsele partenere pot fi achitate cu cardul cadou, atat pentru produsele vandute direct de Decathlon, cat si pentru produsele din Marketplace, cu conditia ca acestea sa fie eligibile​.

Care este perioada de retur?
Perioada de retur pentru produsele cumparate de pe Decathlon este de 30 de zile de la primirea produsului. Aceasta se aplica atat pentru produsele vandute direct de Decathlon, cat si pentru produsele din Marketplace​.

Cum imi pot urmari comanda?
Comenzile pot fi urmarite prin contul tau de client pe site-ul Decathlon, unde vei gasi detalii despre stadiul livrarii si un numar de urmarire al coletului, daca acesta a fost expediat printr-un curier​.

Care sunt costurile de transport pentru un produs Marketplace?
Costurile de transport pentru produsele din Marketplace depind de furnizorul produsului si de destinatia livrarii. In general, transportul este gratuit pentru comenzile care depasesc o anumita valoare, iar pentru comenzile mai mici pot exista taxe suplimentare​.

Cum pot sa obtin o factura pentru comanda mea?
Dupa plasarea unei comenzi pe site-ul Decathlon, factura poate fi descarcata direct din contul tau de client, accesand sectiunea „Comenzile mele”. Factura este disponibila atat pentru produsele livrate acasa, cat si pentru produsele ridicate din magazin. De asemenea, daca ai optat pentru ridicarea din magazin, factura iti va fi oferita direct la punctul de livrare​.

Pot sa schimb un produs cumparat de pe Decathlon?
Da, schimburile sunt posibile la Decathlon. Daca produsul nu este conform cu asteptarile tale, il poti schimba intr-un magazin Decathlon, intr-un termen de 30 de zile de la achizitionare. Este important ca produsul sa fie in stare buna si sa fie insotit de dovada achizitiei. Schimbul de produse se poate face doar pentru aceleasi tipuri de produse (de exemplu, schimbarea marimii sau a culorii unui articol)​.

Retelele sociale Decathlon

Decathlon Romania este activ pe mai multe platforme de social media, oferind informatii despre produsele sale, oferte speciale si sfaturi pentru practicarea sporturilor:

Facebook
Instagram
YouTube
LinkedIn

Retur produse Decathlon

Conditii generale de retur

Produsele pot fi returnate in termen de 30 de zile de la data achizitiei.
Este necesar ca produsele sa fie in stare buna, nedeteriorate si cu toate etichetele originale intacte.
Retururile sunt acceptate fie pentru schimbarea produsului, fie pentru rambursarea contravalorii acestuia.

Modalitati de retur

In magazin: Produsele pot fi returnate in orice magazin Decathlon din Romania. Este necesar bonul fiscal sau dovada achizitiei.
Prin curier: Daca ai achizitionat produsele online, le poti returna prin curier. Procesul presupune completarea unui formular de retur disponibil pe site-ul Decathlon, ambalarea produselor si expedierea acestora la adresa indicata in instructiuni.

Decathlon este un brand dedicat sportului si miscarii, oferind o gama variata de produse si servicii pentru pasionatii de activitati fizice, indiferent de nivelul de experienta.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.