Asistenta clienti Vodafone contact telefonic si reclamatii

Vodafone este unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii de telecomunicatii din Romania si din lume, oferind solutii avansate de comunicare, internet si divertisment atat pentru clienti rezidentiali, cat si pentru companii.

Cu o prezenta de lunga durata pe piata, Vodafone este recunoscut pentru inovatia tehnologica, calitatea retelei si diversitatea serviciilor, adresandu-se unei game variate de nevoi.

Date de contact Vodafone

Departamentul Relatii Clienti: *222 / 0372.02.2222
Numar cu acces rapid la operator: *555 (Non-Stop)
Numar de urgenta: *228 / 0372.02.2258
Site web: https://www.vodafone.ro/

Contact asistenta tehnica Vodafone

Relatii cu clientii, operator uman – *555, valabil 24 din 24 ore, apel taxabil cu 1.29 euro/apel, TVA inclus, indiferent de durata apelului
Relatii cu clientii pentru servicii de urgente, gratuit (program L-V 20:00 – 8:00, S-D 18:00 -08:00, sarbatori legale) – *228
Relatii cu clientii persoane fizice si juridice, apel gratuit, servicii de date si TV – ghid interactiv si operator uman – *777
Relatii cu clientii pentru solicitari legate de plati, gratuit – *224
Relatii cu clientii pentru titulari firma, gratuit – *221

Tobi asistentul digital Vodafone

Metode de contact Tobi asistentul digital

Aplicatia My Vodafone

Acceseaza aplicatia My Vodafone (disponibila pe Android si iOS).
In sectiunea de asistenta, vei gasi Tobi, gata sa te ajute cu intrebari legate de contul tau, facturi sau servicii.

WhatsApp

Acceseaza link-ul: https://bit.ly/Tobi-WhatsApp
sau salveaza in agenda telefonului numarul 0372022222 si
incepe conversatia in aplicatia Whatsapp.

Tobi poate sa te ajute cu:

Consultarea soldului.
Activarea sau dezactivarea optiunilor.
Informatii despre facturi, abonamente sau reincarcari.

Program Vodafone

Program servicii mobile
Luni 8:00 -20:00
Marti 8:00 -20:00
Miercuri 8:00 -20:00
Joi 8:00 -20:00
Vineri 8:00 -20:00
Sambata 8:00-18:00
Duminica 8:00-18:00

Program servicii fixe
Informatii cont, factura si plata:
Luni – Vineri 8:00 – 20:00;
Sambata 8:00 -18:00;
Exceptie zilele de Sarbatori legale: inchis

Deranjamente tehnice servicii fixe:
Luni -Duminca 7:00 -23:00
Sarbatori legale doar urgente tehnice: 8:00 -21:00

Reclamatii Vodafone

Telefon: 0372.022.222 (apel cu tarif normal) sau *222 (de pe telefonul mobil)

Fax reclamatii Vodafone

0372.021.413 pentru clientii persoane fizice
0372.021.475 pentru clientii persoane juridice

E-mail reclamatii Vodafone

[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]

Adresa postala

Departamentul de Relatii cu Clientii al Vodafone Romania, Cladirea Globalworth Tower, Strada
Barbu Vacarescu, Nr.201, Etaj 4, Bucuresti, Sector 2, Romania.

Intrebari frecvente (FAQ)

Cum imi activez o cartela SIM Vodafone?
Pentru activarea cartelei SIM, introduceti cartela in telefon, porniti dispozitivul si urmati instructiunile primite prin SMS. Daca aveti nevoie de ajutor, sunati la serviciul de relatii cu clientii la *222.

Cum imi verific consumul de date, minute sau mesaje?
Verificarea consumului se poate face prin aplicatia My Vodafone sau prin trimiterea unui SMS gratuit cu textul „BALANTA” la 444. De asemenea, puteti accesa *123#.

Ce trebuie sa fac daca imi pierd telefonul sau cartela SIM?
Contactati imediat serviciul de relatii cu clientii la *222 sau 0372 022 222 pentru a bloca numarul. Puteti solicita o cartela SIM noua la un magazin Vodafone.

Ce fac daca am semnal slab sau nu am deloc?
Asigurati-va ca dispozitivul este setat corect si verificati setarile retelei. Daca problema persista, contactati serviciul clienti la *222 sau raportati problema prin aplicatia My Vodafone.

Ce documente sunt necesare pentru activarea unui abonament Vodafone nou?
Veti avea nevoie de un act de identitate valid (buletin sau pasaport) si, in functie de tipul de abonament, este posibil sa fie necesar un avans sau o verificare de credit.

Exista costuri suplimentare pentru roaming in Uniunea Europeana?
In Uniunea Europeana, majoritatea abonamentelor Vodafone includ optiuni de roaming fara costuri suplimentare pentru date, apeluri si mesaje. Totusi, este important sa verificati detaliile planului dumneavoastra pentru a va asigura ca beneficiati de aceste conditii.

Cum verific daca roaming-ul este activat pe abonamentul meu Vodafone?
Puteti verifica starea roaming-ului din aplicatia My Vodafone sau trimitand un SMS cu textul „ROAMING” la 444. De asemenea, puteti contacta serviciul de relatii cu clientii pentru confirmare.

Cum aflu IMEI-ul telefonului?

Metoda 1: Introduceti codul *#06# pe ecranul telefonului si apasati butonul de apel. Acesta va afisa automat IMEI-ul telefonului.
Metoda 2: Pe majoritatea telefoanelor, IMEI-ul poate fi gasit in setarile dispozitivului. De obicei, accesati Setari > Despre telefon sau Informatii despre telefon si cautati sectiunea „Status” sau „Numar IMEI”.
Metoda 3: Daca telefonul are un capac sau o carcasa detasabila, IMEI-ul poate fi inscriptionat pe eticheta de sub baterie, langa slotul pentru SIM.
Metoda 4: Daca aveti cutia originala a telefonului, IMEI-ul este de obicei tiparit pe eticheta de pe ambalajul dispozitivului.

Ce trebuie sa fac daca mi-am blocat codul PIN?

Pasul 1: Dupa ce ati introdus codul PIN gresit de mai multe ori (de obicei, 3 sau 5 incercari), telefonul va solicita sa introduceti codul PUK.
Pasul 2: Codul PUK (Personal Unblocking Key) este un cod unic care va permite sa deblocati SIM-ul. Acesta poate fi gasit:
Pe cardul SIM: Codul PUK este inscriptionat pe cardul SIM, in apropierea locului unde se afla PIN-ul.
In contul My Vodafone: Daca aveti un cont activ pe aplicatia My Vodafone sau pe site-ul Vodafone, puteti gasi codul PUK in sectiunea „Detalii SIM” sau „Setari cont”.
Contactand serviciul clienti: Daca nu gasiti codul PUK, il puteti solicita de la Vodafone apeland *222 sau la 0372 022 222. In acest caz, va trebui sa confirmati identitatea pentru a va asigura ca sunteti proprietarul cartelei SIM.

Ce pot face daca mi-am blocat si codul PUK?

Pasul 1: Contactati imediat serviciul clienti Vodafone pentru a solicita un nou cod PUK sau o cartela SIM inlocuitoare. Acesta este un proces standard si va fi nevoie sa furnizati datele contului sau detalii despre SIM-ul blocat pentru a verifica identitatea.
Numar de contact Vodafone: Puteti apela *222 sau 0372 022 222 pentru a vorbi cu un agent care va va ghida in procesul de obtinere a unui nou cod PUK.
Pasul 2: Daca nu mai aveti acces la SIM-ul respectiv, iar acesta nu mai poate fi deblocat cu un nou PUK, vi se va oferi posibilitatea de a inlocui SIM-ul cu unul nou. Va trebui sa vizitati un magazin Vodafone pentru a obtine o noua cartela SIM, iar numarul dumneavoastra ramane acelasi, dar vor exista proceduri de reactivare a serviciilor.
Pasul 3: In cazul in care aveti un abonament si v-a fost blocata SIM-ul, veti putea obtine un SIM de inlocuire cu acelasi numar, dar vor exista proceduri suplimentare de verificare a identitatii.

Retelele sociale Vodafone

Tarife Vodafone

Abonamente Vodafone

6 euro/luna: 5 GB internet, minute si SMS-uri nationale nelimitate.
10 euro/luna: 12 GB internet, roaming SEE inclus.
15 euro/luna: 20 GB internet, HBO Max gratuit 12 luni.

Standard (cu contract)

12 euro/luna: 10 GB internet, roaming SEE inclus.
20 euro/luna: internet nelimitat national, beneficii suplimentare pentru familie.

Cartele Prepay

Reincarcare 6 euro: 8 GB internet, minute si SMS-uri nationale nelimitate.
Reincarcare 10 euro: 20 GB internet, roaming SEE inclus.
Reincarcare 15 euro: 50 GB internet, roaming SEE inclus si beneficii extra pentru aplicatii video.

Tarife pentru Roaming (Zona SEE)

Internet, apeluri si SMS-uri incluse in abonamente si optiuni Prepay (in functie de plan).
In afara SEE:
Apeluri: 1,5 euro/minut.
SMS: 0,30 euro/SMS.
Internet: 7 euro/MB.

Internet Fix si Televiziune

Pachet Internet 500 Mbps: 8 euro/luna.
Internet + TV 150 canale: de la 12 euro/luna.
Pachet complet (Internet, TV si telefonie fixa): de la 18 euro/luna.

Vodafone ofera solutii flexibile si accesibile pentru nevoile de comunicare si internet, adaptate atat pentru utilizatorii individuali, cat si pentru familii sau companii. Cu o retea performanta, beneficii extinse si suport digital avansat prin Tobi, Vodafone ramane un lider pe piata telecomunicatiilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.