Premier Energy suport clienti si contact pentru deranjamente

Premier Energy pune la dispozitia clientilor sai multiple modalitati de contact pentru a oferi suport rapid si eficient in rezolvarea problemelor si nelamuririlor. Fie ca este vorba despre solicitari generale, raportarea unor deranjamente sau transmiterea unor reclamatii, echipa de asistenta clienti este pregatita sa ofere solutii prin intermediul liniei telefonice dedicate si altor canale de comunicare.

Accesul facil la informatii si un serviciu prompt de suport reprezinta prioritati pentru Premier Energy, asigurand o experienta placuta si transparenta pentru toti utilizatorii.

Call Center Premier Energy

Telefon: 021.231.10.21
Fax: 021.231.10.26

Program call center Premier Energy

Luni 09:00 – 17:30
Marti 09:00 – 17:30
Miercuri 09:00 – 17:30
Joi 09:00 – 17:30
Vineri 09:00 – 17:30
Sambata 10:00 – 17:00
Duminica Inchis

Sediul central Premier Energy

Adresa: Constantin Daniel nr. 11, Cladirea The Landmark, Corp C, parter, Sector 1, Bucuresti

Transmitere index Premier Energy

Transmitere index (autocitire): 0800.800.132 – TelVerde (apel gratuit);

Deranjamente Premier Energy

Situatii de urgenta- Dispecerat: 0800 080 003 – TelVerde (apel gratuit) – disponibil 24/7;

Telefon urgente electricitate Premier Energy

Numar de telefon: 0800.500.205

Puncte de lucru Premier Energy

Bucuresti: Constantin Daniel nr. 11, Cladirea The Landmark, Corp C, parter, Sector 1, Bucuresti
Balan: Str. 1 Decembrie, parter, Bloc 8A, Judet Harghita
Bolintin Vale: Str. Poarta Luncii, nr.40, Bolintin Vale
Campina: Str. B. P. Hasdeu nr. 91, Campina, jud. Prahova
Ciulnita: Str. Matei Basarab, nr.96, Ciulnita
Gheorgheni: Cart. Florilor, Bloc 49, Scara E, Ap. 1, Judet Harghita
Matca: Str. Ciuslucului, nr 3, comuna Ivesti, sat Ivesti, judetul Galati
Matca: Str. Stefan cel Mare, nr. 184, parter, comuna Matca, sat Matca, judetul Galati
Miercurea Ciuc: Strada Marton Aron, Nr. 21, Judet Harghita
Mizil: Str. Blajului, nr. 5A, Mizil, Prahova
Moieciu: Sos. Principala, nr. 217B,
Motru: Str. Motrului, nr. 3A, Motru, Gorj
Odorheiu Secuiesc: Strada Petőfi Sandor, Nr. 9, Etaj 1-2, Ap. 4, Judet Harghita
Otopeni: Str. 23 August, FN (zona blocului P22), Otopeni, Ilfov
Otopeni: Str. Calea Bucurestilor, nr.80
Orlesti: Str. Principala, nr. 158, Orlesti
Pantelimon: Str. Giurgiu nr 1-3, parter, Orasul Pantelimon, Ilfov
Pitesti: Str. Cuza Voda, nr. 45A, Pitesti, Arges
Rosiorii de Vede: Str. Sf. Teodor, nr. 1, Rosiorii de Vede
Sighetu Marmatiei: Str. Gheorghe Doja, nr 8, Sighetu Marmatiei
Siret: Str. Margareta Musata, nr. 1B, Ap. 2, Siret, Suceava
Snagov: Str. Aleea Islaz, nr. 5, bloc D4, sc. 1, parter, Sat Ghermanesti, Snagov
Simleu Silvaniei: Str. Calea Muncii, nr. 45, bl. P, sc. D, parter, ap. 2,
Simleu Silvaniei: Str. Tudor Vladimirescu, nr. 33A, Simleu Silvaniei, Salaj
Targoviste: Str. Constantin Brancoveanu, bl. 11, sc.E, Parter, Targoviste, Dambovita
Timisoara: Str. Martir Dan Carpin, nr.23, Timisoara
Voluntari: Str. Scolii, nr. 40A, parter, Complex Omnix City, Voluntari, Ilfov
Zimnicea: Str. Mihai Viteazu, Bl. 18B, sc. C

FAQ(Intrebari frecvente)

Cum pot lua legatura cu serviciul de suport Premier Energy pentru deranjamente?
Poti contacta echipa Premier Energy pentru deranjamente la numarul de telefon dedicat: 0800 800 929 (apel gratuit, disponibil 24/7).

Care este numarul de telefon pentru relatii cu clientii Premier Energy?
Pentru asistenta clienti, suna la numarul 021 9330, disponibil de luni pana vineri intre orele 08:00 – 20:00.

Unde pot vizualiza sau descarca ultima factura emisa?
Factura poate fi accesata si descarcata din contul online MyInfo Premier Energy, disponibil pe site-ul oficial al companiei.

Cum pot transmite indexul autocitit al contorului?

Online, prin contul MyInfo Premier Energy.
Telefonic la numarul 0800 800 929.
Prin SMS, daca primesti notificari din partea companiei.

Care este timpul de interventie pentru rezolvarea unui deranjament la reteaua de gaze?
Premier Energy incearca sa intervina intr-un timp mediu de 2-4 ore de la sesizare, in functie de complexitatea problemei si conditiile meteo.

Cum pot solicita reconectarea dupa o intrerupere in furnizarea gazelor sau a electricitatii?
Reconectarea poate fi solicitata telefonic la 0800 800 929 sau printr-un e-mail transmis catre [email protected]. Procesul dureaza in medie 24-48 de ore dupa plata datoriilor restante.

Exista penalitati pentru intarzierea platii facturilor?
Da, pentru platile intarziate se aplica penalitati zilnice de 0,02% din suma restanta.

Cum pot incheia un contract de furnizare gaze naturale cu Premier Energy?

Online, accesand sectiunea „Incheiere Contract” de pe site.
Fizic, la unul dintre centrele de relatii cu clientii Premier Energy.

Unde pot gasi programul de functionare al centrelor Premier Energy?
Programul detaliat al centrelor este disponibil pe site-ul oficial in sectiunea „Centre de Relatii cu Clientii”.

Cum pot depune o reclamatie catre Premier Energy?

Telefonic, la 021 9330.
Prin e-mail, la adresa [email protected].
Prin completarea unui formular online disponibil pe site-ul oficial.

Retele sociale Premier Energy

Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube
TikTok

Cu o retea solida de suport si deranjamente, o platforma moderna pentru gestionarea facturilor si a consumului, precum si solutii rapide pentru orice problema intampinata, Premier Energy ramane un partener de incredere pentru consumatori. Profesionalismul echipei, alaturi de serviciile eficiente si prompte, asigura o experienta pozitiva si un suport continuu pentru toti clientii sai.

1 COMENTARIU

  1. Ultima citire a indexului nu este reala,drept pt.care va rog sa reveniti asupra facturii(sunt incarcat cu 220 kwh).Citirea de regularizare a fost facuta in martie a.c.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.